APLICAREA MIXULUI DE MARKETING ÎN ACTIVITATEA ÎNTREPRINDERII FARMACEUTICE
(workshop medical)
Din țară
- Liliana Dogotari, dr. șt. farm., conf. univ., Catedra de farmacie socială „Vasile Procopișin”
Secretar/ persoană de contact:
- Tatiana Șchiopu, asistent univ., Catedra de farmacie socială „Vasile Procopișin”
E-mail:
Cuvinte-cheie:
Mixul de marketing, medicamente, firmă farmaceutică, gamă sortimentală, strategii de marketing
Numărul maxim de participanți:
30
Potențiali participanți:
Studenții anului III, IV, V ale Facultății de Farmacie
Durată:
15:00-17:00
Modalitatea de organizare:
Cu prezență fizică
Locație:
Muzeu, Catedra Farmacie Socială ”Vasile Procopișin”, Centrul Farmaceutic Universitar ”Vasile Procopișin”, str. Nicolae Testemițanu, nr. 22, or. Chișinău
Speakeri/Prezentatori naționali:
- Cornelia Vintea-Creciun, field Force Manager, compania Bilim Ilac San. Ve Ticaret;
- Valeriu Oprea, Regulatory Affairs Expert, compania ”FARMAPRIM” SRL
P R O G R A M
P R O G R A M | |
1500-1510 | Deschiderea workshop-ului |
1510-1545 | · Liliana Dogotari. Noțiuni generale despre mixul de marketing aplicat de către întreprinderile farmaceutice. · Vitalie Priscu. Metoda de lucru ”The World Cafe” și studiul de caz. Întrebări şi discuţii.
|
1545-1645 | · Cornelia Vintea-Creciun. Strategii în politica de produs a unui producător de import. · Valeriu Oprea. Structura și dimensiunile gamei de produse ale unui producător autohton. Întrebări şi discuţii.
|
1645-1700 | Concluzii finale și finisarea workshop-ului |