APLICAREA MIXULUI DE MARKETING ÎN ACTIVITATEA ÎNTREPRINDERII FARMACEUTICE

(workshop medical)

Din țară

  • Liliana Dogotari, dr. șt. farm., conf. univ., Catedra de farmacie socială „Vasile Procopișin”

Secretar/ persoană de contact:

  • Tatiana Șchiopu, asistent univ., Catedra de farmacie socială „Vasile Procopișin”

Cuvinte-cheie:

Mixul de marketing, medicamente, firmă farmaceutică, gamă sortimentală, strategii de marketing

Numărul maxim de participanți:

30

Potențiali participanți:

Studenții anului III, IV, V ale Facultății de Farmacie

Durată:

15:00-17:00

Modalitatea de organizare:

Cu prezență fizică

Locație:

Muzeu, Catedra Farmacie Socială ”Vasile Procopișin”, Centrul Farmaceutic Universitar ”Vasile Procopișin”, str. Nicolae Testemițanu, nr. 22, or. Chișinău

Speakeri/Prezentatori naționali:

  • Cornelia Vintea-Creciun, field Force Manager, compania Bilim Ilac San. Ve Ticaret;
  • Valeriu Oprea, Regulatory Affairs Expert, compania ”FARMAPRIM” SRL

P R O G R A M

 P R O G R A M
1500-1510Deschiderea workshop-ului
1510-1545·     Liliana Dogotari. Noțiuni generale despre mixul de marketing aplicat de către întreprinderile farmaceutice.

·     Vitalie Priscu. Metoda de lucru ”The World Cafe” și studiul de caz.

Întrebări şi discuţii.

 

1545-1645·     Cornelia Vintea-Creciun. Strategii în politica de produs a unui producător de import.

·     Valeriu Oprea. Structura și dimensiunile gamei de produse ale unui producător autohton.

Întrebări şi discuţii.

 

1645-1700Concluzii finale și finisarea workshop-ului
© 2024 USMF „Nicolae Testemițanu”